שלומי בוריקה נתניה

תפריט, שעות פתיחה וביקרות על הבוריקה הכי טעימה בנתניה

כתובת: אצ"ל 2, נתניה

כשר

כבר שנים שלא אכלתי את הבוריקה של שלומי והשבוע נתקלתי במקרה בפוסט בפייסבוק שמציין כי שלומי בוריקה עושה משלוחים גם בימי הסגר המזורגגים שהביא איתו נגיף הקורונה. בהתחלה זה היה ניראה לי כמו בדיחה כי מי שמכיר את שלומי בוריקה יודע שמדובר במקום Old School לגמרי שהסיכוי שיבצע משלוחים נשמע מופרח, אבל היי הקורונה הביא גם בעלי עסקים עם וותק של 40 שנה כמו שלומי בוריקה לצאת מהקופסא ולעשות מהלכים שמעולם לא חשבו לעשות כמו משלוחים במקרה הזה.

בלי לחשוב פעמיים הזמנתי לי ולאשתי 2 מנות בוריקה תפוח אדמה וביצה. הבוריקה הגיע אלינו חמה כאילו השליח טיגן אותה מחוץ לדלת ביתנו רגע לפני שצלצל בפעמון והטעם היה מושלם! עליי בוריקה קריספים שמתפצחים בפה בשילוב של תפוח אדמה וביצה – מה עוד אפשר לבקש. והזיכרונות אוי הזיכרונות שהביא עמו הביס הזה שהחזיר אותי אחורה בזמן לתקופת נערותי בה נהגתי לפקוד את שלומי בוריקה בכל פעם שהייתי חוזר ממגרש הכדורגל שבשכונת בן ציון הסמוכה. כל ילד נתנייתי יגיד לכם שאין יותר "פרחני" (מילון אבן שושן – כרך נתניה בוייה) מלבלוס שלומי בוריקה אחרי משחק כדורגל.

דבר אחד ברור לי שבהזדמנות הראשונה שתהיה לי אחרי שכל מגבלות הקורונה יוסרו אני חייב להגיע ולאכול בשלומי בוריקה במקום עצמו. אין תחליף לאותנטיות ולאווירה של המקום הזה שכבר 40 שנה מכין בוריקה בדיוק באותה השיטה. אוכל פשוט וטעים בלי טריקים ובלי שטיקים.

אז אני יעשה לכם ספוילר קרן, איך שתכנסו למקום תראו לא אחר מהכפיל של פיטר גריפין (האבא של הסדרה האמריקנית המצוירת פמלי גאי) הלו הוא שלומי האגדי שמתקלט ביד רמה על סיר הטיגון שמכניס ומוציא בוריקות מהשמן בקצב הסמבה.

יש אפשרות לאכול את הבוריקה עם ביצה, תפוח אדמה או מיקס של השתיים – האופציה הטובה ביותר לדעתי. כמו כן יש כאלה ששומרים על הדרך המסורתית ומכבדים את הבוריקה ואוכלים אותה  stand a lone ללא תוספות אבל לדעתי השילוב של הבוריקה בפיתה רק מחמיאה למנה ומאפשרת ביתר קלות להעמיס על המנה מהטרצ'י המהפנט של שלומי.

משרד הבריאות ועבדכם הנאמן קובעים נחרצות הטרצ'י של שלומי בוריקה ממכר – ראו הוזהרתם!

בין אם אתם מזמינים משלוח של בוריקה ובין אם תגיעו למקום אחד היתרונות של מקום כזה קטן שעובד רק 5 שעות ביום וכל נתניה מזמינה ממנו בוריקה זה התחלופה המטורפת של כל הפרודוקטים: שמן סלטים וכו' מה שמבטיח טריות ברמה הכי גבוהה שיש! אצל שלומי בוריקה אין סרט כזה שתקבלו במנה שלכם סלט שנשמר מאתמול – הקצב והתחלופה פה מהירים במיוחד!

 שלומי בוריקה תפריט

  • בוריקה תפו"א ₪11
  • בוריקה ביצה ₪12
  • בוריקה מעורב ₪13

    גם תפו"א וגם ביצה

  • בוריקה תפו"א בפיתה ₪14
  • בוריקה ביצה בפיתה ₪15
  • בוריקה מעורב בפיתה ₪16

    גם תפו"א וגם ביצה

שלומי בוריקה – ציון סופי

  • טעם – ממש לא צריך להיות רעבים בשביל לאכול מהבוריקה המושלמת הזאת – בשבילי זה לגמרי ממתק שאפשר לאכול ממנו עוד ועוד – ציון 10
  • טריות – כל המרכיבים של המנה כולל הכל טריים. פה לא שומרים סלטים. טריות זה שם המשחק – ציון 10
  • אווירה – אצל שלומי כולם מכירים את כולם. האווירה שכונתית, ביתית ומזמינה – ציון 9

שעות פתיחה

ימים ראשון עד חמישי: משעה 16:00 ועד 00:00

קצת על מושי אדלר כל הכתבות
כבר 34 שנה שאני נושם, אוכל ומתאהב סדרתי באוכל רחוב.

אז מה דעתך?

הוסף תגובה חדשה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם